Pages

....a place you grow wanting to leave only to realise its where you want to be :)

Followers

Thursday, June 2, 2011

GiRls dAy Out!!!!

Salam...
Hallooooo...walau rasa nak demam, selsema ku gagahi jua untuk keluar bergumbira with Azim & Joy..sesekali dpt enjoy dgn uols guys mmg best!!
Tp sayang sy x bawak kamera, hp yg terlebih canggih tu pulak belum siap2 lg adoiyaiii dah 2 minggu tu...Tempat biasa kitaorg @ The Curve, Damansara (boleh kira tempat biasa eh walau 2 kali jer hehe)..Cadangan awal nak Lunch Subway je..tp mata terjeling ke arah Sushi Sakae(nasib la ko azim sebab lambat smpai kan)..so kitaorg pun lunch Sushi jer..(makanan sihat :) )..then memandang kan Joy dah setelkan tiket wayang we all terus ke agenda seterusnya iaitu Karok la kat Redbox muahaha!!! xde suara pun masing2 belasah lagu tinggi2 x henggat tu kannnnn...apa2 pun saya berjaya menjadi Kilafairy jadian dgn lagu Kusyia Aur Gham ngeh3...(Weh guys a'tually bukan Kilafairy..tp aku dah rasa macam Manisha Koraila real jer td....uweeekkk)
Jadual seterusnya KARAK @ Cathay The Curve...tak sempat osom tanpa menggunakan taktik kotor saya berjaya dapat seat tengah(soriiii azimmm...errrr joy kenapa la ko amik seat dpn giler cuak siottt!!!)...Kesimpulan KARAK??..ala saya x pandai sangat la bab2 nak preview filem nih...ok la 3.5 bintang kut...
Azim balik awal, sempat jugak la minum petang kat Kopitiam dulu...saya & Joy decide nak jalan2 dulu coz malas nak join kesesakan lalulintas time orang balik kerja tu...di kesempatan itu saya cuba menyelami hati dan perasaan My Beloved Friend Joy @ Nur Ariana Sofeya Binti Abdullah...& this is for you...Joy, sesungguhnya ko antara hamba Allah yg sangat bertuah kerana telah di berikan Hidayah dari Allah S.W.T.Aku tau ko mampu menghadapi segala cabaran & dugaan hidup.Walau pun ko telah di ketepikan keluarga, di sindir oleh rakan2 office tapi percayalah Allah takkan menguji hambanya di luar dari kemampuan kita sendiri..setiap dugaan yg datang pasti ada hikmah di sebaliknya..DIA sayang kan ko sebab tu dia berikan Hidayah & DIA uji ko agar ko terus berusaha untuk mendekatiNYA...aku sangat2 bangga dgn ko, walau pun keseorangan tapi ko masih bertahan sehingga kini, sejujurnya aku betul2 terkilan, kerana aku kawan ko, tapi x berpeluang untuk sama2 dengan ko dalam menempuh dugaan hidup ni(mungkin aku yg x berusaha ke arah itu..sory dear fren)...anyway, kalau ko nak mintak bantuan dari aku just bagitahu InsyaAllah aku akan tolong sedaya yg aku mampu...Aku yakin ko kuat & aku mendoakan ko terus tabah menempuh liku2 hidup.Walau apapun yang terjadi percayalah Allah ada bersama dengan kita...Luv u :)
So, thats all for tonite errr sebab dah agak terkelu touching huhu..Jumpa lagi!!!

p/s: Rindulah kat awak :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...